-->

Selasa, 14 Desember 2010

Sekilas Tentang Dia

*backsound Akon - Right Now (Na Na Na)

Hai guys, its sooooo long time I didn't post anything. Hell ya, busy? Not so kind of busy ;) . Actually, I just find another world that make me feel comfort. Another pieces of this fu*king earth .. If Iksan said, no place for I stay in this earth.. Why? Am i so cool, or am I soooo hot? #ignorance ..

For looping time (oke, this is mean "berkali-kali"), I just express my write and curcol on twitter.. Did you follow me, dude? It is Siska Restu .. So you can find my update easily on that account. Twitter is micro-blogging. Why they called that? I don't know exactly, wth. I just think, because twitter just have 140 characters made us very simple for writing. So, it's call with micro.. Is micro, something 'little', rite ?
ok, let's say you agree with my opinion.. *hit by twitter author

OOT *escaping from earth
*backsound Ari Lasso - Lirih

Setelah berlari kesana-kemari mencari tambatan hati, *dikeplak Ari .. Akhirnya, pada suatu pagi, di pagi cerah itu.. 08 September 2010 .. Orang itu cuma berkata,

he : "hey, its a nice date,rite ?"
me : *looking on calendar wall
oh, i see. good day for getting relationship with someone, dont you?
he : hell yeah, I want getting my relationship with someone ..
i hope today, she will be mine .
me : *nunduk
aaaah, i see .. congrat ;) .. glad to hear that ..
...
....

*backsound Sherina - Semoga Kau Datang

diam .. diantara riuh telapak kaki .. Diantara berisiknya hujan, diantara tangan-tangan Tuhan lewat mereka yang berkeliaran meminta.. Aku hanya berbisik pada diri.. Untuk tidak lagi berharap pada sesuatu.
Cukup ..

kemudian,
he : did i said before, that i want get relationship with you?
me : no .
*get shocked at late time

WOOW. Hatiku loncat.
loncat titik

*backsound SS501 - Making a Lover

------- -----------------------------------------------------------------------------------------

itu 3 bulan yang lalu. Tentang kami yang memulai segalanya dari awal. Tak lagi mengingat berapa orang atau seberapa sakit atau bagaimana payahnya melupakan masa lalu. Ataupun, tentang kesalahan-kesalahan dengan orang yang ada di belakang kita.

Dia yang samasekali tak pernah ada dalam mimpi dan bayanganmu selama 19 tahun hidupku. Mungkin waktu yang menunjukkan betapa jika kita mau berusaha untuk tegar, maka semua sakit dan perih yang dianugerahkan kita akan lenyap saat bahagia yang baru datang menjelma. Bukan aku yaitu yang berusaha melupakan masa lalu, ataupun meninggalkan semua cerita dengan "mereka".. Mereka justru telah menginspirasiku, mereka yang mengajarkanku. Kekuatan keyakinan, keteguhan berfikir. Tentang apa dan bagaimana menjadi orang yang lebih baik.

Dia bukan orang hebat, bukan orang yang sempurna.. Tapi membuatku merasa lengkap. So, you are my completely ;) .. So you are my inspiration, thats why I could write these..

you, Febtria J. Lesmana
glad to be yours ;)

Tidak ada komentar: